7/25

linkedin

Petra Novotná

riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu, Slovak Telekom

Petra pracuje v telco sektore viac ako 15 rokov. Jej profesijné začiatky sú spojené s mediálnou stratégiou, postupne prenikla do ďalších oblastí marketingu a od leta 2016 riadi tím brand stratégie a marketingovej komunikácie Telekomu. Okrem stratégie značky je zodpovedná za tvorbu kampaní, obsah na sociálnych sieťach a za nové formáty. Značka Telekom pod jej vedením získala množstvo ocenení v domácich aj zahraničných súťažiach. Vo februári tohto roka úspešne uviedla platformu #Rešpekt, ktorá do komunikácie operátora vnáša spoločenský rozmer, spájanie ľudí nielen ako poskytovateľa technologických riešení, ale najmä šírenie dnes tak potrebného vzájomného rešpektu.  

Je členkou prezídia Rady pre reklamu a OZ Ľudia z marketingu, venuje sa coachingu a medzifiremnému mentoringu