2/25

linkedin

Thomas Kolster

konzultant pre marketing a udržateľnosť, keynote spíker a autor kníh (DK)

Thomas je uznávaným odborníkom prepájajúcim témy marketingu, podnikania a trvalej udržateľnosti. Svojimi hlasnými a často provokatívnymi názormi na firemné hodnoty, účel podnikania a vedenie ľudí neustále spochybňuje súčasný stav vecí. Napísal dve knihy: Goodvertising a The Hero Trap.

Vo viac ako 70 krajinách prednášal na rozličných podujatiach a organizoval workshopy, a to ako pre súkromných klientov (Facebook, P&G či IKEA), tak i na konferenciách (TEDx, SXSW a ďalších). Často je súčasťou hodnotiacich komisií významných ocenení, napríklad ako predseda poroty pri udeľovaní cien za dizajn a reklamu D&AD Awards alebo ako porotca na reklamnom festivale Cannes Lions. V spolupráci s univerzitami a organizáciami ako Cannes Lions či D&AD tiež organizoval dlhšie vzdelávacie kurzy.